och så vidare

Guäuäuäuähh. Vi festade igår och det var rätt awesome, fast sen precis när jag och Sebbe skulle dra ballade allt ur och jag fick världens snefylla. Det var inte ok. Kunde knappt gå, mådde pyton och grät och hela köret haha. Stackars Sebbfish. Men när jag vaknade vid 9 idag mådde jag superbra hahah. Som tur är, för det var öppet hus på skolan och Bodil och jag skulle gå runt och sälja grejer. Men nu är jag hemma igen och är superbakis. Gahh. Tänker bara gosa med min säng och massa anime, manga och andra serier.

Det andra inlägget lät nog superbittert, men bortsett från att alla på spelningen var fittor osv hade jag jättetrevligt i Stockholm. Det var jävligt nice att glida runt med Pop och diskutera djupa saker. Som typ mänskligheten och manga. Och tonfisk. Och jag träffade fina Daniella på spelningn, så det var rätt coolt! Haha.

Vi spenderade för övrigt flera timmar på SF-bokhandeln och handlade tillsammans för över 1000 kronor. Vi blev glada och fattiga.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag mår pyton.

Postat av: Gnarlpine

sv: Åhåå tack, jag ska fett inhandla sådana. copycat

Och tack, haha vad glad jag blir. Soz about snefyllan btw, det är så jävla drygt när det händer haha. Lider verkligen med dig.

2010-11-20 @ 19:36:38
URL: http://gnarlpine.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0