Knowledge is knowing a tomato is a fruit; wisdom is knowing not to put it in a fruit salad

Höhö knarkar den här låten igen: Bring Me The Horizon – Chelsea Smile. Ba ehh den har funnits aslänge jag borde ha tröttnat på den nu, men icke.

I alla fall. Idag hade vi inga lektioner på förmiddan, så vi började 12.20. Bara det att jag och Bodil skulle till syon och snacka utbildning så vi gick upp typ vid 7 för att hinna med 9-bussen. Och bara det är ju lite fail, men det blir värre. Bussjäveln kom liksom aldrig. Så efter att ha kämpat flera kilometer genom snöstormen och ha suttit ute och väntat i 40 min fick vi skjuts i stället. Fu jä. Lyckades oväntat bra på japanskaprovet i alla fall så det var ju i all fall bra.

Och idag kom mina 100 gratis foton från FUJI (gäller till den 11:e eller nåt så snabba på om du är intresserad) så jag är glad! Ska förresten låta håret va ett par dagar och se om det blir bättre när jag duschat/jag faktiskt till och med lär mig gilla det, men jag tror jag ska tona det blått i helgen med lite färg jag har över sen förut och se hur det blir istället. Det är ju inte direkt täckande, men jag kanske får mer den nyansen jag tänkte. Annars blir det blåsvart igen innan Crystal Castles (som jag upptäckte är redan nästa vecka omggggg jag dör *taggar skiten ur allt*).

Yeah. Väldigt fint och sammanhållet inlägg känner jag. Not.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0