Hey! Isn't we supposed to be having a fiesta?

Eftersom mina halsmandlar försöker kväva mig stannade jag hemma idag och tittade på Shrek - Nu och för alltid. GILLADE. Pied Piper var så awesome hahah, har typ en crush på honom nu. (Ni älskar att jag är jättenormal). Typ dog när först häxorna och sen träsktrollen dansade synkroniserat. Hohoho. Lättroad, jag? Inte! Var lite ledsen att mästerkatten var grymt dekadent genom mesta delen av filmen eftersom han är min favorit, men råttfångaren fick liksom ta hans plats så det funkade.... och mästerkatten fick ju i alla fall vara awesome när han fixade en ny tårta så jag ska inte klaga 8D Och Rumpelstiltskin var en riktigt fin badguy.



Gillade soundtracken också, fast det mest är sånt jag inte lyssnar mycket på i alla fall. Och jag har typ skrivit ett ord i taget på det här inlägget sen klockan 5 idag eller nåt men det blir aldrig postat loooooool.

Postat av: Gnarlpine

sv: Jaaa men eller hur! Lyckades inte hitta en enda snygg bild på google faktiskt, men det ÄR snyggt >;( Lite kallt på vinter bara..

2010-11-27 @ 13:27:30
URL: http://gnarlpine.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0