Dead!

Ja igår var det ju filmkväll med Halloweentema hos Bodil så jag fick ännu en undanflykt för att klä ut mig, haha. Körde på typ zombie-nurse-tema eller nåt. Eftersom det också var en myskväll så valde jag så bekväma kläder som möjligt, och det här är resultatet! Jag var nöjd med sminket och så, meneeee kan inte hjälpa att tycka att det såg lite tacky ut lol. Är kanske armvärmarna. Köpterom på impuls någon gång i ettan och har aldrig använt dom. Kanske måste mixas med latex för att det ska funka....

Sen kände jag mig ba overdressed för de andra var knappt urklädda/hoppade ur sina urklädnader efter 5 min. Ehe.

Postat av: ChillJohan

Asså Frida du var så jävla snygg i den där outfiten! :D Gillar verkligen kombinationen svart, vitt och rött och dina fina ögon blev bara ännu snyggare i det där sminket ^^hihi

2010-11-04 @ 02:11:22
Postat av: Girl

Vart hittar man kedjan som du har mellan läppen och örat? kanintehittadenochdetgörmiggalen... derpderpderpderp owo

btw, din blogg är awesome!

/girl

2011-03-31 @ 20:20:00

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0