bwerwerwer

Har alltid varit en nattuggla, men de senaste dagarna har jag gått och blivit hardcore sömnanarkist. Lol what. Gör inget annat än hänger på http://shbup.tumblr.com/ längre och typ dör av lulz-och-awesomeness-överdosen som allt som läggs upp ger mig. Men damn vad jag är trött nu haha.

För övrigt har vi löjligt mycket i skolan just nu och Sebbfish fyller 18 på fredag. Och just det, mina halsmandlar är typ stora som tennisbollar. Not amused. Men imorn är det torsdag och det innebär..... projektarbeteeeeeeeee! *dansar runt och viftar med armarna*

Hehu, och Linus fyllde myndig idag och ringde mig från krogen typ halv 1 på natten. Det var fint. Jag blev lite glad.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0