asdfg3

Och om någon undrar så har jag världens fetaste inpiration hela jävla tiden och fingrarna ba kliar efter att få rita MEN SÅKLART är mitt trogna skissblock SLUT och jag vägrar i princip att rita på något annat, för det där blocket hade precis rätt proportioner och storlek och var min trogna följeslagare i över ett år och var helt perfekt och nu känns allt annat helt fel och ingenting duger och blocket finns inte kvar på Bokia längre men jag var där för flera veckor sen och bad dem köpa in nya och de sa att de skulle göra det men det finns fortfarande inte i affären och jag döööööör om det inte har kommit i morgon heller men den här veckan kommer jag typ inte ha tid att rita nåt i alla fall och ba asdfg

</3

Postat av: Gnarlpine

sv: Men fy fan, usch ._. Hatar att något så snyggt ska vara så.. dumt. Haha ja får fan göra det. Blir säkert sweet ändå!

2010-11-15 @ 14:46:16
URL: http://gnarlpine.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0