wapanese day

Vaknade imorse av larmet, stängde av och somnade om. Har sovit asmycket de senaste dagarna men är bara trött hela tiden, har nog järnbrist igen. Yaaaay. I alla fall, jag har försökt rita lite och failat ashårt, pluggat lite japanska och kollat på Tengen Toppa Gurren Lagann som är asnice. Nu lyssnar jag på Girugämesh och känner mig som en wapanes haha. Jävla skitväder alltså, det bara regnar och har sig hela tiden och jag är jättesugen på dillchips. Skulle cykla och köpa det om det inte var så blött ute. I alla fall. Ska göra massa skolgrejer nu, weeee.


Postat av: elin

wat, här är det 25+ (30 på termometern, men den står i solen) och starkt solsken, och jag svettas loss.

2010-05-19 @ 18:13:10
URL: http://monkeygonetopaperstreet.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0