every minute hour after our fun is never over

Woho, idag kom det en massa människor från Italien, Malta, Tyskland och Spanien och hälsade på i vår klass. Vi har ett internationellt projekt tillsammans, Comenius, och ska skapa en läroplattform tsm. I alla fall, efter skolan skulle vi träffa dem och umgås på vallarna men det slutade med att Bodil und moi satt och chillade med det vanliga gänget (som vi lockat dit...) hehe. Det var fint, men ganska anstängande för mig som knappt orkade cykla de 2 kilometrarna till bussen imorse. Jocke jagade mig runt hela området (kändes det som) och jag hann bli både runtburen, omkringsläpad, överfallen och slängd hit och dit innan vi gick därifrån vid åtta. Plus att jag dog lite när Edvin och Emil teamade upp och överföll mig med typ 2 kilo gräs... Jag kommer hitta gräs i kläderna i flera veckor framöver I tell you. MEN! Jag har gått från att vara helt tändare-lös (Marcus stack med min rosa i fredags) till att ha 3 stycken på bara 3 dagar, hihi. Jag fick en ny rosa av Lukas senare på fredagen, och idag fick jag tillbaka min gamla (av Joppe, det var random) plus en av Jocke, lol. Och näää, jag röker inte cigaretter men tändare är alltid bra att ha (obs! jag är inte pyroman).



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0