fuck with the stars

Hej hopp, hur var er valborg kära vänner? Min rockade! Eller det var lite fail att det var jättefint och soligt ute tills skolan slutade och det började regna, men vi kom över det. Hänkade först med Jesper och Bodil och spelade Halo hos Michael, och gick sen hem till August. FEEHST säger jag bara. Lyckades på något sätt hamna underst i en hög av människor och fick vinfläckar på mina skolpapper, medan Johanna och Galmin var borta största delen av kvällen och letade flagga (wtf? :D). Senare drog jag, Jocke, Bartosz och några andra till O'Learys för att ta Rubens krogoskuld. Bartosz bjöd på både inträde och shots, och det var inte helt fel :)))))) I kön träffade vi Pop och Isaac som egentligen skulle varit där för en halvtimme sen men de informerade oss glatt om att de blivit utslängda innan de ens kom in... jävla studenter :D de kom in med oss i alla fall, men efter ett par timmar var Pop tvungen att bäras därifrån och Isaac blev dumpad hos August för människorna som var med honom orkade inte med honom. De kommer typ va döda innan sommarlovet börjar hahaha.

 

Om filmen: Jocke och Isaac typ rullar runt på golvet och dör av skratt. Anledning: Isaac tappade bort sin beppemössa på O'Learys, och när vi kommit tillbaka till August och jag frågade om han hittat den svarade han typ "jaa, jag vet inte var den är nu men jag såg den för inte så länge sen" varpå Jocke började fnissa helt galet. Det visade sig att han hade mössan PÅ sig och hade haft den på sig sen vi kom tillbaka från krogen någon timma tidigare och ingen tänkte på det, inte heller han själv. Det var väldigt roligt klockan 01.30 på morgonen.


Fett lyckad kväll/natt! Helt amazing. Fast vi städade hela morgonen idag, och nu är jag supertrött och det känns som söndag. Och jag har inte dammsugit mitt rum än. Oh well :)


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0