sleepwalker



Tjoho. Jag gick och la mig kl 1 imorse, och när jag vaknade var klockan 13.22. Har nog aldrig sovit så länge förut haha. Sov som en död verkligen hela natten. Det värsta är att jag fortfarande är jättetrött i hela kroppen. Eller nej det värsta är att igår var det säkert 23° i skuggan och idag jag vaknade till en hagelstorm. Helt crazy. Eller som Felicia uttryckte det: "väderguden was liek: NU JÄVLAR SKA JAG BLÅSA DOM HÄHÄHÄHÄ" XD

I alla fall. Jag hittade jättegott bröd till frukost, och ett par kakor. Jag blev glad. Men det händer inget idag. Igår drömde jag lite om att få spendera söndagen på typ vallarna eller nåt, i solen med snela hestar och vattenpipa, men fuck no sa väderguden så här sitter jag nu vid Mac:en och kliar på mina myggbett. Är helt slut i huvudet och längtar som fan till peace&love.

Jag behöver nya tuschpennor.

Postat av: Jessika

pl <3

2010-05-24 @ 17:29:11
URL: http://boysdontshinesobright.blogspot.com/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0