Awesomeness for your cigarettes


Den senaste grejen bland bildtreorna lärde jag mig idag är pimpade cigarettpaket. ASKUL tänkte jag och ville också va med och leka. Jag gjorde en inte så jättevacker utsmyckning åt Marcus i skolan, med regnbågar, stjärnor, enhörningar, hjärtan och texten MARCUS PIMP-CIGG, men den får vara okänd. Det här är istället det ganska mycket mer nogranna konstverket jag gjorde nyss till Sebbfish. Han tyckte att Marcus design var lite fånigt gullig, och önskade sig lite mer awesomeness och explosioner (hur det kan bli mer awesome än enhörning förstår jag inte, men han är lite konstig), så det fick bli en dödskalle, katamari-prinsen, triforce, en monsterarm, ett gevärssikte (typ), ramen och en rymdraket haha. Och svampar. Jag är nöjd som ett svin och hoppas även Fish blir det ^^ (Större bild finns här)


VARFÖR får bilden en jävla ram nu helt plötsligt bara för att det är en länk?? Så gjorde den inte nyss.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0