nebusoku desu desu desu

Jävlar. Det är mitt i natten och jag borde sova. Har varken sovit eller ätit ordentligt de senaste dagarna = fail. BEhövs knappt nämnas att jag mått skit. Har mest smugit omkring i vrårna på Culturum och knaprat socker. Drack till och med en kopp kaffe! Det var helt galet. Bodil och jag hade också ett galet äventyr i en galet stor hiss (rymde 30 pers, no kidding). Vi slängde oss in i den, den lät läskigt och vi slängde oss ut ur den skrikandes. Sen försökte vi igen och lyckade på så sätt välja att stanna hissen på den enda våningen som var helt nersläckt. Vi hann både panika, skrika och dö innan hissen finally åkte upp igen (se Från Andra Sidan och var med om vårat äventyr så förstår ni skräcken). Sen åkte vi ner en 3e gång med Csanady och ficklampa och då gick det bättre. Hissen stannade i ett relativt ofarligt lastrum :3

I alla fall. Vid lunch pallade jag inte trycket längre utan flydde till Jocke. Vi pratade i flera timmar, och sen mådde jag så mycket bättre att det finns inte. Han är fin. Sen såg vi på en knäpp film med hans bror innan jag åkte hem. Bussen var jättejobbig och hade typ en tickande bomb i sig och lät jättemycket (BEEP... BEEP... BEEP) och kunde bara köra i 20 km/h den sista biten. Det var konstigt.

I alla fall, jag känner mig lite som glad_tjej92, bättre än på sjukt länge och jag hoppas det håller i sig. Ska försöka att inte stressa sönder mig också. Woho jag sover fortfarande inte.

Postat av: Bodil

Nawww, men gumman då. SOV, I't sounds like you need it <3 Inge roligt i skolan om du inte är med vetdu!! <3

2010-05-26 @ 09:52:45
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0