Har nu blivit slussad från polisen till Tekniska divisionen till Parken till HSB och ingen har sett min mobil. Damn it. Får nöja mig med en gammal svartvit skitnokia så länge. Buhu. Anyway jag bouncar runt och sjunger med till Kent, och snart är Bodil och jag på väg till Culturum igen med mischief in mind ^w^

Postat av: Stina

Sv: Hahah! Alltså, jag behöver en sån när jag målar tånaglarna dels för att jag vill gå omkring medans det torkar och då smetas det alltid ut om jag inte har såna delare, och dels för att mina tår sitter så tätt så det lätt smetas ut även om jag bara sitter still :P

2010-05-26 @ 13:34:02
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0