mothership

God morgon god morgon. Vid 11 igår täntke jag sätta mig och läsa Kollektivt självmord men jag pallade inte utan bäddade ner mig och somnade som en stock. 00.16 vaknade jag av mobilen och trodde jag skulle gå upp, men det var bara Fish som ringde då han fått för sig att jag brukar vara pratglad vid den tiden. Så vi pratade en stund och sen gick jag upp och blev skrämd av en spindel och skadade foten när jag hoppade runt i panik.

När jag vaknade imorse hade jag jätteont i huvudet och bestämde mig för att det skulle va hälsosamt att stanna hemma. Så nu sitter jag här och har fortfarande ont i huvudet. Men min fagra moder som råkar fylla år i dag och bakar för glatta livet kom nyss in med lite ljus blockchoklad som blivit över, så nu känns det lite bättre. Det här är ett foto av bilden jag ritade till henne:



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0