Mankind is a child with explosives, the world is our playground

NU är jag klar med svenskauppgiften KRÖNIKAN. Whew. Tycker den blev rätt bra, men har aldrig skrivit någon krönika förut så jag vet inte. Ah. Hoppas den är någolunda, annars får jag bara G i svenska B och det tänker jag fan inte nöja mig med.

Har bytt ut Girugämesh som gått på repeat i två dagar eftersom Sebastian tipsade mig om ett instrumentalt band som heter This Will Destroy You. De är galet bra, låtarna är helt obeskrivliga. Fastnade mest för den här:

 

 

Kan också rekommendera There Are Some Remedies Worse och Threads. Och slutet på Burial on the Presidio Banks är m-a-g-n-i-f-i-k-t. God natt nu kära vänner, nu ska jag (finally) sova!



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0