Le Musique Du Cirque


Sitter och har kulturhistoria. Fattar ingenting men känner mig sofistikerad. Det här är en grym tavla av Botticelli, och föreställer judinnan Judith som kapat skallen av en guvernör och räddat sitt folk. Det är en vacker bild.

Jag sparkade igång min dag med circusmusik och vansinnerkörning. Körde farsans bil för första gången idag, och var inte överlycklig men jag överlevde. Sebastian blev glad för sitt cigarettpaket i alla fall, och efter skolan ska jag baka med Jocke. Det verkar bli en fin dag.

Cirque Band – Le Musique Du Cirque

Postat av: Stina

Sv: Jo alltså jag har en sån rakapparat men jag måste klippa lite på det längre håret också så det var det jag menade skulle bli snett :P

2010-05-06 @ 18:37:53
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0