Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you

God damn, jag är hos Sebastian, har sovit här och för första gången på länge sovit som en stock hela natten. Men jag drömde inte mindre konstigt för det. Alltid ba "they're out to get me", mina drömmar är så paranoida att det inte ens är kul. Undrar vad mitt undermedvetna försöker tala om egentligen?

Nu är Sebastian i duschen och time will tell om han kommer va ute ur den innan bussen går :P Det är sista skoldagen idag i alla fall, vi har bara formgivning, estetisk orientering och matte så det ska nog gå att uthärda. SÅ HIMLA SKÖNT MED LOVDAGAR ♥ Nu ska jag äta frukost, weeeee!



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0