FB - Mindfuckad av grannarna ♥

Det här är fan det underbaraste jag läst på länge! En snubbe på Flashback berättar om vad han kom hem till efter att ha lämnat sin lägenhet några timmar efter en väldigt högljudd natt. Höjdpunkterna:

"1. I hallen möts jag av något jag bara kan beskriva som en salladsman, med en isbergssallad som huvud, en avlång trafikstoppskylt som kropp, klädd i min morronrock, med blåa träningsskor på sig under morronrocken, hållandes i en innebandyklubba och med en av mina lampskärmar som hatt.
...
5. Jag går in i köket, kikar runt lite och öppnar ett skåp för att ta ett glas vatten, då är uppenbarligen alla tallrikar ställda i hyllan högst upp, alla glas flyttade till motsatta hyllor, högst upp såklart så man knappt når dom, kastrullerna har bytt skåp, alla köksredskap och allting har alltså bytt hyllor och ibland skåp
...
9. Min gamla studentmössa hänger som lampskärm eftersom lampskärmen blivit tagen som hatt för salladsmannen"


Så sjukt bra humor av de/dem som gjorde detta mot gunseng2! Läs hela historien här :D


Om du inte får nog av jättekonstig humor uppmanar jag dig att besöka den här helt orelaterade men galet roliga sidan, Svenska-delfin-imänniskokropp-förbundets hemsida. (Seriously, wtf?!)


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0