Fashion magazines line the walls now, the walls line the bullet holes

Woho, igår såg Fish och jag på Från Andra Sidan. Har sett den en gång förut för jättelänge sen och kom typ inte ihåg något. Kan i alla fall konstatera att den är superobehaglig. Riktigt jävla skitläskig. Det var mycket värre att se den mitt i natten i ett gammalt hus ute på landet än i flummigt sällskap av Cece, Leo och Erika i Sthlm 2008 D: Jag gillaren i alla fall, och slutet är typ rätt awesome.

Nu sitter jag och har en massa klet i håret, blir nog ungefär samma färg som vanligt. Fast jag klippte luggen förut, och det gör jag alltid lite halvhjärtat med ett rakblad och inte särskilt careful at all, och idag kom straffet för det: jag lyckades ge mig själv ett jack på näsryggen xD

Kan för övrigt tipsa om att Panic! At The Disco's album A fever you can't sweat out fortfarande är grymt bra, särskilt Time To Dance ^^


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0