Dysparennia



Såhär fin har min dag varit! Jag träffade Callé på stan och vi satte oss på en bänk i skuggan på storgatan och väntade på Jocke. Efter ett tag reste jag mig och Callé undrade var jag skulle. Jag: "jag vill sitta i solen" Calle: "men det finns ju inga bänkar där..." jag: "EH, nej det finns ju bara tre bänkar precis mittemot, men det kanske inte räcker för dig??" för det fanns det och det var roligt X3 I alla fall, när Jocke kom gick vi och satte oss på Klock och lekte med Callés hemmagjorda vattenpipa. Efter ett tag smsade Galmin och ville veta om vi var ute, och det visade sig att han suttit ensam på andra sidan Klock (med massa buskar ivägen) i 20 minuter, haha. Sen gick vi hem till Callé och åt kladdkaka, bullar, kakor, mumsmums och mer kladdkaka. Det var fint.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0