Blah blah blahhhh

Temavecka nu, bara en massa scenografi till musikarnas Jesus Christ Superstar. Bodil och jag gjorde en upptäcktsfärd genom bibliotekets gömda hörn, loger, apiraltrappor och mystiska förråd. Det var fint. Tog på mig ansvaret att dokumentera allt också så jag har väl typ 400 bilder och filmer nu. Inget sånt kommer dock synas innan torsdag... Det har varit en fin dag i alla fall. Bodil und moi gick runt på second-hand affärer och letade upp muggar, fat och kannor osv till rekvisita. Det var trevligt och vi gjorde många fynd (hittade också en fin scarabé till mig själv HIHI). Fast min mobil fanns inte hos polisen och jag har haft asont i magen hela dagen... trodde det hade gått över men jag har haft en hel del ångest de senaste dagarna så det är kanske inte så konstigt att det är som det är. Sov typ bara 4 timmar i natt också, och har failat hårt på att äta ordentligt sen typ... i torsdags. Inte heller bra. Jag mår skit, haha.

Nu har jag hur som helst fixat en ny hemnyckel (pimpad med rosa mönster osv!) och ny hårfärg. Fast min vanliga var slut så det fick bli lite annorlunda. Ska bli spännande att se hur det blir.

I alla fall, alla borde se Tessins musikelever sätta upp Jesus Crist Superstar, premiär torsdag nästa vecka! Vi bildare kommer finnas där och leka på premiären. Det kommer bli svinvärt!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0