Apocalypso


Idag har jag och några andra i bild2an roat oss med att bära runt på och spreja ner antika pelare till musikarnas Jesus Christ Superstar-föreställning. Det var trevligt. Jag skrev ännu en arg lapp till det supermongo som time after time lånar min fina mugg och lämnar den odiskad, ingrodd med kaffesump och gud-vet-vad. Körde less-is-more-varianten "den som envisas med att 'låna' min mugg utan att diska den är en HORA" och hoppas att budskapet går fram. Tvivlar dock på det, och överväger att göra en pedagogisk bildserie eller något liknande.

För övrigt är jag i tidningen idag i en artikel om japanskakurserna på Tessin, med bild och allt. Bildtexten lyder "Frida försöker hänga med när läraren pratar" och jag älskar kombinationen av att det är retard-varning på mig och faktumet att jag på bilden sitter och super-spacear ut och inte alls är närvarande. Fint är också att läraren håller ut ett papper som precis täcker Bodil som sitter brevid mig... vafan liksom.

I alla fall! Nu är det långhelg. Känns fint. OCH MIN PEACE & LOVE-BILJETT ÄR BOKAD! YES! Måste ba fixa en till Meuwcon också.

Postat av: Bodil

Det är hugo som sitter brevid dig där? Eller, för vi fick ju byta och jag sitter väl vid Bea där lol, men ändå fail XD

2010-05-13 @ 15:10:16
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0