Allt jag äger har ett eget liv

Huh. Sitter och äter min tyska lila chokladhare... tänkte ta en snap-shot först för att visa hur galet fin den är (var), men min lilla Macbook informarade mig då om att "datorns installerade grafikkort stödjer inte Photo Booth"... what. Någon har gått och installerat ett kefft grafikkort i datorn när jag tittade bort? Alltså nä. I'm not buying it. Hoppas det går till sig om man startar om och att det inte är broken beyong repair eller nåt.

Btw, hittade nyss en liten Marabou Schweizernöt på mitt skrivbord. Surprise chokolate? Gärna för mig! Detta är för övrigt den senaste (inte så jätte-)arga lappen jag satt upp på skolan (jag försökte vara trevlig):


Postat av: Anonym

Jag är bara tvungen att komentera här, -hahahah! ;) underbar lapp! men... hehe hoppas du får tillbax dem!

2010-06-23 @ 23:19:03

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0