Cotton candy och så

Jag fick för mig att mitt hår var jätteskabbigt, och eftersom jag ändå gått och tänkt på det ett tag ställde jag mig och skulle raka min sidecut som hunnit bli lika lång som ett finger. Men då hade jag just duschat så håret var helt fluffigt och lockigt och bleknat och jag ba omg sockervadd! och sen kunde jag inte förmå mig att raka något i alla fall. Suck. Vene vad jag ska göra med det eller vart det är påväg över huvud taget. Sebastian tjatar på mig gång på gång att jag ska skaffa raklugg igen, men jag har haft det så länge~~~ och jag ser så liten ut i det, och det är svårt nog redan som det är att övertyga folk om att jag faktist är 18. Inte för att det egentligen spelar någon roll... Kanske blir det ändå. By the way, det skulle trots allt va rätt episkt att va lolita! Synd att det är helt out of my economy. Bla bla bla märks det att jag har supertråkigt? Men om jag pallar ska jag i alla fall fixa en ny header imorn. Det är dags.



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0