パーティー (paatii!)

Wanna know a secret? Fredagen blev så sjukt mycket värdare än förutsett. Den blev till och med awesome. Robin var nämligen världens snällaste och frågade om jag fick följa med till Rubens 18-årsfest i Tystberga, och ser man på det fick jag! Hihi. Det var asroligt, det var liksom bara snela hestar jag kände (save for the birthdaykid) där så det var hur mys som helst. Robin Sebbe och Emil hade lustgas och var galet flummiga, vi rökte vattenpipa och dansade hela natten, och Linus blev helt efterbliven ♥ (och om man gillar guy love kan jag säga att det blev en hel del fan-service)

Och ja.. innan kände Sebbe, Robin, Linda och jag för att va coola så vi gled runt i solglasögon mitt i natten och var allmänt awesome. Galet fin dag/kväll/natt säger jag bara.



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0