inget blir som man tänkt sig :(((((

MEN BAJS. Sitter här och försöker plugga japanska och kan inte koncentrera mig och är sugen på sötsaker men orkar inte äta nåt gott för jag kommer inte få behålla smaken om jag ändå ska skölja med listerine efteråt. Med andra ord: jag tycker synd om mig själv. Så jag ringde Sebastian för att få lite tröst, men han hade knappt tid att prata fast jag hann få reda på att vi kommer inte kunna leka på flera dagar för kan inte komma hit idag, imorn ska jag vara med en annan, och på fredag ska han supa och alla jag känner ska dit med honom men jag är inte bjuden. Vi har inte lekt alls den här veckan (utom någon timme igår då jag var hos honom men han bara sov). Så nu tycker jag ännu mer synd om mig själv.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0