when there's no one left to fight boys like us don't shine so bright


Woho, hemma för första gången sen onsdag morgon! Har varit i Sthlm onsdag och torsdag med några i klassen och 38 utländska elever vi har ett projekt tillsammans med, och i natt sov jag hos Sebbe. Idag fick jag ett sms från mor där det stod att om jag ville köpa en "representativ" tröja till en jobbintervju jag ska till på måndag så kunde hon betala den (så länge jag kan använda den på jobbet utan att skrämma någon...) Det har varit en himla massa gnäll om den svarta luvtröjan jag brukar använda, och visst den är galet sliten, men på ett charmigt sätt! Jag köpte i alla fall en stor turkosblå tröja (på killavdelningen size L) som är asfin och jättelen på insidan, hihi. Jag hittade för övrigt en bakelse i köket när jag kom hem *glad tjej*


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0