wasted youth

Woho, i lördags firade vi Bodde, Jeppe och Jocke på krogen. Det var väldigt trevligt, särskilt med tanke på att vi blev ett ganska stort gäng, och till och med Martin var där. NICE! Vidare kommentarer känns rätt överflödigt.

Eller några kommentarer kanske. Till exempel tyckte Jesper att vi skulle dra ut vid 6 - 7 tiden, men gick sen med på att vänta till halv 10. Sen var han och Bodil i alla fall senast av alla xD (kanske beror på att de förfestat...?). Höhö. Jag lyckades spilla ut Jockes öl över en hel bänk, och sen sätta mig i det hahahahahhahh. Sen placerade han sin stol på min tå och satte sig, och vi failade ashårt för båda reagerade långsamt som fan. Så jag har en lila tå nu. Tur att det är en fin färg. Det var lite tråkigt att ett av födelsedagsbarnen började må dåligt efter ett tag och gick och tog Bodil och Johan med sig, men han höll ut hyfsat länge i alla fall :D Det var instressant som fan sen när Isaac, Jocke och jag vinglade hem till Isaac för att hämta Frälsaren, och lyckades knöla till ett par bilar sen på väg till August. Men det var en trevlig kväll, om än lite hysterisk.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0