Taggar inför Peace & Love

Hoho, testade (obviously) just att uppdatera bloggen från mobilen och det verkar fungera finfint haha 8D (Eller ah det kom dubbla inlägg vilket är lite udda men jag hoppas det är en engångsföretéelse). Drar ju iväg till Peace & Love på måndag och jag tänkte att det vore tråkigt att överge bloggen en hel vecka, så jag ska försöka se till att uppdatera via mobilen istället haha. Kan tänka mig att det kan dyka upp en del... 'intressanta' inlägg ehe med tanke på att måndag, tistag och typ onsdag med spelar ingen åtminstone jag själv vill se så vi får underhålla oss själva.

Artisterna som jag vill se är Billy Talent, Kent, Robyn, The Hives, Adept, Familjen, Hästpojken, Markus Krunegård, Nationalteaterns Rockorkester & Sonata Arctica, Mew ♥ Blir nog Mika också även om jag typ inte lyssnar på honom, har för mig att han gör glad musik haha. Finns inget annat direkt lockande på scen på onsdagen. Fredag och lördag verkar jag dock få fullt upp o___o Och Billy Talent och Nationalteatern krockar :<<<< åh vad vi kommer tappa bort varandra där borta. Tur att jag känner asmånga som ska dit så man alltid borde kunna hitta *någon* hehe.

Spelschemat jag följer blir typ:
Onsdag: Mika (Fantasia 21:30 - 22:30)
Torsdag: Robyn (Fantasia 22:30 - 23:45), Kent (Utopia 00:00 - 02:00)
Fredag: Billy Talent (Fantasia 17:00 - 18:00), Nationalteatern (Eldorado 17:15 - 18:15), The Hives (Utopia 21:15 - 22:45), Familjen (Eldorado 22:45 - 23:45)
Lördag: Hästpojken (Venus 14:45 - 15:45), Adept (Tropico 21:45 - 22:30), Markus Krunegård (Eldorado 22:30 - 23:30), Mew (Eldorado 00:30 - 01:30), Sonata Arctica (Venus 01:00 - 02:00)

OT men imorn är det midsommarafton. Eller sk! det är visst idag. I alla fall. Hej 100 släktingar jag inte har någonting gemensamt med! Men jag tänkte smita ifrån efter maten eller nåt haha, får se när det går bussar. Och på lördag verkar det som att vi ska bada och tälta, woho! *värmer upp* Förresten drar min kära Erika till Paris imorn *tår i ögat* men vi såg till att ta farväl ordentligt idag (igår) i alla fall, med kladdkaksmuffinsbak och picknick i det gröna. Väldigt awesome. Så det känns rätt bra ändå :3  Oj oj, jag borde sluta ordbajsa nu. Äh. Smileys passar typ inte alls i blogginlägg imho, men de har bara regnat över det här inlägget. Omg. God natt.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0