Student 2010

Fan vad alla bilderna tappade mättnad efter uppladdningen D: Men det går att se dem lite större och lite snyggare här. Hur som helst! Idag var ju den stora dagen för alla treor, så Bodde, Jeppe, Jocke, Sebbe, Galmin, Johanna och jag var och såg dem springa ut + kollade på kortegen. Det var fint som snus, och regnet gjorde till och med lite uppehåll för dem, men det var samtidigt sorgligt... Jag menar... våra treor liksom! Som mobbat och tagit hand om oss i två år ;_; Och nu ska de ut i arbetslösheten och vi får klara oss själva. DET ÄR SORGLIGT JU. Och det går utför med estet, nästa generation ettor kommer vara jätteskabbiga... inte ok.


Pop (stekigast) ♥


Isaac (fullast :D) ♥

Världens finaste Johan ♥


Martin :D
Musiktrean aka Klamydiaklassen (inklusive det på skolan censurerade studentskynket) ♥

Julia :DD
VÅRA treor, bildarna ♥ med sitt nya front-mot-estetskynke (det första blev stulet)


Johan fick mig för övrigt att gråta som en bebis när han gav mig VÄRLDENS finaste tavla med Snusmumriken på. Han har sen jag gick i ettan pratat om att tälja en Snusmumrik till mig, men det har inte riktigt blivit av och så kom han på att det där med att tälja var inte riktigt hans grej så han gjorde världens finaste tavla i stället. Jag blev så glad att jag dog lite. Han, David och Hannah har också lämnat finaste påminnelsen om sin tid på Tessin på en vägg i bildhuset i form av en olovligen ditmålad kaskelottval. Hur kan man ha finare bildtreor liksom! Vi har en hel del att leva upp till nästa läsår.



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0