Save tonight

Woho, igår var det skolavslutning som gällde! Skiten i aulan sög, fattar inte varför folk envisas med att uppträda om de inte kan ta en enda jävla ton som inte är falsk. Men! Sen var det fika hos Levina som gällde. Jonte skutsade mig på cykel och vi kom fram 100 år före de andra som åkte buss så vi drog hem till honom och chillade lite först. Jag ville ha alvedon så Jonte letade lite.

Joppe: Vi har Ipren, duger det?
Jag: Ehh vet inte, man ska typ inte äta det om man har astma... men det får väl duga.
Joppe (chockad): Oj, men... jag vill inte döda dig!

Väl hos Levina bjöds det på tårta och 100 sorters kakor, och vi fördrev tiden med kubb och diskussioner om moderkakor. Sen skjutsade Joppe mig tillbaka till stan, och vi dog nästan i en galen nerförsbacke som svängde och lekte som en bergochdalbana och vi kraschlandade i ett dike bland en massa buskar. Det var helt awesome! Sen var det 100 års väntande på stan som gällde innan vi till slut kunde börja festen på Kråk. Sen var det (nästan) bara epic win & awesomeness som gällde. Ramlade runt som en enbent häst hela kvällen men fan vad roligt jag hade! Grym början på sommarlovet säger jag bara.

Gruppbilden har Bea tagit

SOMMAR FUCK YEAHH!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0