Oh, we'll run away, run away, run away

Woho, skolavslutning imorn inklusive festande i det gröna, är taggad som fan! Hoppas bara det blir fint väder...fast jag har hittat ett asfint paraply jag bara måste ha i vilket fall som helst. Haha alla ba köper nya outfits till skolavslutningen hela tiden och jag blir lika överraskad varje gång (va, brukar man göra så?!). Vene vad jag ska ha förutom mintskorna och min nya hoodie (som blev ett favoritplagg direkt och faktiskt står emot regn surprisingly bra, men som redan har färg- och gräsfläckar överallt haha), men de i sig är så awesome så det löser sig ändå. Woho! Och klockan är typ alldeles för mycket, men w/e lol.

Idag tog jag sovmorgon och kom till skolan när de andra slutat, typ 12, för att rädda en miniräknare á la 500:- och lite anteckningar från den kommande skåprensningen. Sen följde jag med Sebbe när han klippte sig och det blev ASNICE, lite j-rockigt sådär. Lyckades övertala honom att köpa typ rödbrun hårfärg också, får se resultatet imorn. Efter det var det chill på vallarna som gällde, och sen hamnade jag på någon random konsert på Gripenskolan och chillade med ljud/ljusteknikerna, woho! Det var fint.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0