no rest for the wicked

Woho, klockan är galet mycket. Efter skolan gick jag ett par ärenden innan jag stötte på Emil och Jocke, och innan jag visste ordet av satt hela gänget och chillade på klock haha. Fast jag var bara där en liten stund, för Sebbe och jag kom på att eftersom han är med i musikalen hela dagarna till och med söndag nu kommer vi knappt hinna träffas förns nästa vecka O_____O så vi åkte hem till honom och myste lite och jag tog den sena bussen hem. Nu har jag i alla fall fått mitt nya SIM-kort med mitt gamla nr samt reclaimat min rosa mobil från Sebastian, så det känns rätt skönt. Har också blivit kallad till jobb-intervju men det sket sig för då är jag i Sthlm, och så har jag fått ett nytt illustrationsjobb men vi får se om jag hinner med det, haha blev galet stressad nu.

Nu har jag duschat i alla fall, och klockan är halv ett och jag orkar inte packa nåt till imorn. Men jag brukar ju sova borta utan förberedelser rätt ofta om man säger så så det blir nog inga problem. Ska ba slänga ner tandborste och tandkräm så är jag ready and set to go.

Just det, jag spenderade en hel del tid på att göra plats på min mp3-spelare till Maximum the Hormone's album Buiikikaesu också. Så sjukt värt band! Det är de som gjort det andra openinget och endinget till Death Note och deras musik får min hjärna att fucka ur lite, så bra är den. Nu ska jag sova, pusshej.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0