Far away kingdoms

En filmlista jag hittade i Elins blogg:

Film jag kan replikera helt:

The Crow

Film som får mig att skratta:
Hot Fuzz (sjukt skruvad och helt underbar samtidigt som den är rätt creepy)

Film som får mig att gråta:
House of Flying Daggers

Film som får mig att sjunga: kan faktiskt inte komma på någon o__o men kanske Chicago?

Film jag känner igen mig i:
Zombieland (jag drömmer om zombies nästan varje vecka utan anledning)

Film jag vill uppleva:
Star Wars-trilogin (alltså aliens & rymdskepp osv)

Film som inspirerar:
Alice in Wonderland (2010)

Film som varit favorit förut:
Lejonkungen

Film som är snyggt gjord:
I Robot

Film med bra budskap:

Ben X

Film som är vacker:
Kamikaze Girls

Film jag vill se just nu:

Where the Wild Things Are (har fortfarande inte sett den än!)

Postat av: Anonym

Bor du i nyköping ?

2010-06-05 @ 12:12:30
Postat av: Frida - fighting crime at night

Yes, det gör jag.



Skriv gärna namn/mail när du kommenterar så jag vet ungefär vem du är och så blir det lättare för mig att svara :s

2010-06-05 @ 12:14:44
URL: http://blueberrybells.blogg.se/
Postat av: clara

GHAAAHH ZOMBIELAND min nya favvvvvvoooooorriiiitt :DDD <33<3<3<3<3<3333

2010-06-05 @ 12:37:52
URL: http://clowntheater.bogg.se
Postat av: elin

hot fuzz var kandidat på min "får mig att skratta" också! Men varierade lite för wright/pegg/frost var representerade på "snyggt gjord",så inga tårar spillda!!!

2010-06-05 @ 22:35:30
URL: http://monkeygonetopaperstreet.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0