I'M A HORSE I'M A HOOORSEE I'M A HORSE GODDAMMIT

Fin helg alltså! Efter att ha gått vilse lite i Stigtomta i lördags hamnade jag hos Erika. Vi hade en awesome time med Sagan om De Två Tornen och Konungens Återkomst, och roade oss med att kommentera allt och göra egna röster åt djuren (I'M A HORSE GODDAMMIT). Vi åt också mängder med popcorn samt spolade förbi alla emo-scener med Frodo och Sam, lol. Det var finast, Erika är kvinnan i mitt liv.

Igår var jag med Jocke, Robin och Patrik. Jag fick en isbjörn :D Har typ inte släppt den sen jag fick den, hihi. Jocke und moi spelade i alla fall Silent Hill (eller han spelade och jag gjorde väl så gott jag kunde, haha...) men vi dampade mest på att styrningen var helt uppfuckad och ologisk, hehe.

Sen träffade jag Sebbe och köpte Ben & Jerry's Vanilla Toffee Crunch. Jag brukar prova lite olika smaker men det finns fan ingenting som slår Cookie Dough <3 Ehe, i alla fall, vi såg på Into The Wild. Grym story och galet snyggt filmad, men äh jag blev besviken på slutet. Men den är tydligen baserad på en verklig händelse, så what to do.

Är taggad som fan inför Peace & Love, det är bara en vecka kvar nu! Ska bli awesome att träffa fina Jessika igen. Sebbe och jag håller för övrigt på och gör en playlist vi ska göra en skiva av till bilturen till Borlänge haha: Peace & Love Bilen

Postat av: Jessika

ÅH EN VECKA HERREGYYD! fatta awesome det kommer bli? har planer på att krama sönder dig lite :):)

2010-06-21 @ 18:51:31
URL: http://boysdontshinesobright.blogspot.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0