Eh va?


Vad hände här? Seriously, var kommer alla ifrån? Har ändå bara fått en ny kommentar haha...
*Uppdatering* Ok jag hade visst fått en länkning från söta Felicia! Nice haha, mystery solved.

Postat av: Jenny

Hallå i stugan! hittade din blogg nyss och jag älskar den! ska gå igenom alla inlägg ..hihi..

Du fick en länkning av Lorenzotti..om du inte visste det!? :)

du har ingen presentation, så kan du inte lägga upp ett inlägg om ..öhm, dej! namn, ålder, intressen mm.



hahaha, sushicore!! vrf heter inte din blogg det? Ha det bra iaf! kram en nyfunnen läsande läsare! eehhehe!



2010-06-23 @ 23:00:47
Postat av: Frida - fighting crime at night

Jenny: Hej, gud vad roligt att höra att någon gillar bloggen! :D Och jag fick veta det där med länkningen idag haha, bitarna faller på plats.



Alltså, just namn, ålder och ett par saker jag gillar finns på min profil, men om det är intressant kan jag väl göra ett inlägg där jag presenterar mig själv haha!



Och bloggen heter inte sushicore därför att när jag skapade den gick det inte att välja, även fast det inte var upptaget :I lite wtf sådär.

2010-06-24 @ 20:47:39
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0