chotto nebusoku

Det var inte jättekul att komma hem igår, var galet sliten och led av sömnbrist, och var tvungen att göra ett illustrationsjobb tills idag. Inga problem tänkte jag men det gällde ÅTTA bilder så det tog lite längre tid än beräknat (läs: jag satt uppe till 2). De kommer typ va med i sommarbilagan sen, till tips på olika bad för olika personligheter or whatever. Skönt att ha lov så man kan sova till 13.00. Nu ska jag fixa till mig lite för jag ska till stan och leka med Sebbfish ♥



Just det, DET var asfint igår. Vaknade i en soffa vid 12-tiden av att Fish väckte mig, och ingen annan var vaken. Vi brydde oss inte ens om att kolla köket, det är alltid tomt hos August, så vi gick till Kronhallen. Sen satte vi oss på chill i solen och åt baguette med skagenröra och wienerbröd typ haha. Sommar! ♥

Postat av: Jessika

Åh så mysigt, här bara regnar det och är mulet. :( haha men jag saknar dig! <3

2010-06-15 @ 12:50:00
URL: http://boysdontshinesobright.blogspot.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0