Bibliotek ♥

Någonting som jag har grymt stor respekt för är böcker. Jag älskar böcker! Förut gick jag till biblioteket och lånade en kasse i veckan, men jag läser väldigt sällan nu för tiden. Men jag älskar fortfarande böcker, och stora gamla bibliotek är enligt mig bland det finaste som finns. Jag satt nyss och googlade lite bilder av Tove Jansson när jag hamnade på en sida om gamla bibliotek och jag blev bara tvungen att göra ett inlägg om det haha.


Biblioteca de la Real Academia de la Lengua. Madrid, España.



Chetham Library. Manchester, Reino Unido.


Real Gabinete Portugués De Leitura. Río De Janeiro, Brasil.


Bookstore - Altstadt-Antiquariat, Obderdorfstrasse 10, 8001 Zurich


Admont Benedictine Monastery

Sjukt vackra allihop! Jag skulle vilja bo i ett sånt där fint bibliotek. Nu ska jag i alla fall sova. Jag är SUPERTRÖTT. Men det är fortfarande ganska ljust ute!

Postat av: Jessika

Börjar tänka på skönheten och odjuret när jag ser dom :]

2010-06-06 @ 19:19:03
URL: http://boysdontshinesobright.blogspot.com/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0