let's make some music make some money find some models for wives

Haha x) Bodil är söt. Och jag är trött som fan! Har knappt sovit någonting 3 nätter i rad nu. Men det är svårt att ställa om sig från att sova till 12 till att behöva gå upp runt 7. Längtar redan efter pensionen. Idag har jag roat mig med att sy fast små lappar med texten HKM sygruppen 2010 i de kläder som redan är klara från den första syperioden (HMK = Hertig Karls Marknad har jag listat ut ahhahhaa). Efter att ha sytt fast den sista tittade jag lite nogrannare på klänningen och började undra om jag inte råkat sy fast den på utsidan. Till slut kunde jag konstatera att klänningen gick emot alla naturlagar och förmodligen var sydd helt improviserat av en schitzofren gorilla. Arbetsledaren förklarade att några av de som fått jobbet genom arbetsförmedlingen aldrig sytt förut i hela sitt liv. LOL! Har fått sprätta och sy om en massa för att försöka rädda tyget och har massa jobb kvar tills imorn ehe.


Postat av: Bodil

Hehe jadu ;)

Syr du fast dem? Jag började med det men jag tyckte det var så jäkla tråkigt så jag limmade fast resten med textillim ^.^v

Ehe, jaa det finns typ 2 eller 3 av de dem som kan sy. Resten är lite..."inkompetenta" XD <3

2010-07-21 @ 00:29:16
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0