There are some remedies worse than the disease

La just på efter att ha pratat med älsklingen i en timme. Han är depp, så nu är jag också det. Jag är löjligt empatisk, känslorna på folk omkring mig smittar av sig direkt och går inte bort. Det värsta är att han har några idéer om eventuella lösningar som jag inte gillar alls. Någonstans. Vill egentligen bara sova, men jag gillar inte att sova egentligen så eh. Och jag hostar så mycket att det skulle nog inte gå i alla fall. Brukar ändå stanna uppe så länge att jag däckar så fort jag lagt mig i sängen för att inte waste:a time & sanity på att ligga och tänka. Jag mår inte bra av att tänka. Min egen hjärna är min största fiende. Men nu har jag redan börjat tänka så nu är det redan för sent.

Så jag läser Air Gear istället. Den serien ballade ur för länge sen, men är fortfarande helt awesome.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0