Sushi+anime=awesomeness


Yeah, igår var vi 10 pers hemma hos Pop och gjorde sushi, friterade räkor och en typ kinagryta haha, och kollade på anime och allt var supergott och väldigt awesome i allmänhet. Tyvärr failade vi lite med att sladdar fattades och hårddiskar inte sammarbetade så vi kunde inte se det vi tänkt, men vi klarade oss ändå :)))) Vi såg Metropolis, Spirited Away och Princess Mononoke, inte nåt nytt med andra ord, men det var väldigt mysigt i alla fall. Och eftersom Isaac inte sett Spirited Away förut och jag inte sett Princess Mononoke (jag suger, I knooooow) så var det hur som helst ganska allmänbildande. Spirited Away är en av mina all-time favoritfilmer och Princess Mononoke var helt underbar, sjukt fint gjord och bra story osv. Och The Deer God var så sjukt galet fin, jag vill ha en egen!


Lite roligt är dock att en brud jag pratat med typ en gång är helt övertygad om att jag ringde henne igår för "det hördes på rösten" att det var jag. Synd att jag varken haft tid/lust att ringa henne och jag var väldigt nykter så jag borde liksom ha kommit ihåg det om jag gjort det. Samt att det borde ha stått på min mobil. Glömde fråga vad "jag" sa kom jag på nu! Hade varit kul att veta. Men men.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0