Ra ra, ah ah ah, roma, roma-ma GaGa, oh la-la

Yeah, fick låna pengar av farsan igår så efter jobbet sprang jag direkt till H&M och införskaffade mig (till slut) ett GaGa-linne ♥ den kvinnan är så awesome. Hittade också en supersöt pillerask som kändes fruktansvärt sushicore, den är röd med ett + på HIHI. HAHA apropå GaGa, det kommer finnas en GaGa-peruk att köpa i Pet Society nästa vecka! Så himla knasigt (jag ÄLSKAR henne galna frisyrer, men på djur...?) men jag kommer definitivt köpa en och plåga Hoshi med :D

Now for something completely different: igår när jag kom hem upptäckte jag att det skett en förändring vad gäller utsikten från mitt fönster. Just där fattades, liksom, allt. En ENORM grop har ersatt gräsmattan och äppleträdet som fanns där när jag lämnade huset på morgonen. Chocken är... svår att beskriva. Jag stod i alla fall och gapade ett bra tag innan jag faktiskt lyckats övertala mig om att det faktiskt fattades en bra bit av vår trädgård. Det ska bli någon slags brunn/vattenledning där under marken, så gräset kommer tillbaka sen men. Ah. Hejdå äppelträd, hej grop ;____;

Featured här är också isbjörnen Lars (aka Ichiro) ლ(╹◡╹ლ)



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0