our fight will change the world




Fantastisk helg! Sebastian och jag blev väckta vid halv 12 eller något och fick reda på att det var Gröna Lund med Pop och Viper som gällde. Fast jag var lite emo eftersom jag var pank och inte kunde följa med. Men de andra skulle åka buss till Sthlm så jag följde med när Pop kom med bilen och tog med oss på en vansinnesfärd á la race against the clock till bussterminalen eftersom bussen skulle gå om 17 min haha. Och väl där förklarade Pop att han tänkte lägga ut pengar till mig tills jag kunde betala tillbaka :DDD jag har rätt awesome vänner alltså. Och impulsäventyr äger. Så vi drog till Stockholm, käkade asiatmat i Gamla Stan och gick på Gröna Lund. Pop och Viper roade sig med att börja slåss i alla bergochdalbanorna vilket resulterade i en hel del intressanta foton vid attraktionerna... Jetline och Katapulten var höjdpunkterna enligt mig, men vi åkte också Insane som var helt galen. Det regnade hela dagen men det gjorde inte oss något! Förutom efter att killarna åkt slänggungorna och blivit våtare än dränkta katter (vilket jag förutsåg och var anledningen till att jag avstod den åkturen, hehe). Så vi tog vår tillflykt till MatVraket där vi drack varm choklad och åt pommes frites. När vi ätit upptäckte vi att ingen hade lust att gå ut i regnet igen så vi köpte sockervadd and called it a day.

Sen blev vi hämtade av Pops mors kille och åkte hem till honom. Där fick vi låna torra kläder och sen drack vi te och kollade på Leif som är en helt SJUKT tokrolig film. Sen spelade killarna Magic och jag gick och la mig. Någonting som ägde var att vi fick våra kläder tvättade och torktumlade, så idag hade vi rena, varma och torra kläder, vilket var fett awesome efter gårdagen. Och idag tog vi tunnelbanan till Gamla stan och gick på SF-bokhandeln och Comicsheaven. Jag köpte de tre sista volymerna av The Demon Ororon för nästan inga pengar alls (115:- för alla tre)! (Mor satte in lite pengar till mig att äta för, så jag kunde shoppa liiite haha) Sen sa vi hejdå till Viper och åkte hem till Nyköping, och jag fick låna de två första volymerna av Fairy Tail som äger! Stilen och humorn påminner jättemycket om One Piece, det är med andra ord helt min humor. Sammanfattat kan man säga att jag haft en totally epic helg.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0