If we cant make you open we will take it out in blood

Har ingenting att säga egentligen förutom att The Dresden Dolls – The Gardener är SJUKT BRA så lyssna, bitches.

Och ingen lön har jag fått. Mor ringde och kollade upp det, och ingen vet riktigt vem det är som borde hålla reda på den, men kandidaterna är på semester -.-' Så inga pengar till mig. Fast det kanske skulle komma någon random person på måndag och sätta in en random summa på mitt konto. Wtf.

HEJ JAG HAR INGA PENGAAAAAAR. FAAAAAAAN. JÄVLA SKIIIIIIIIT. JAG VILL MÖRDAAAA. Finns typ en miljon grejer jag vill måste införskaffa, gärna innan Meuwcon. Mor sa att jag kan nog få låna pengar av far, men han är en jävla f*tta so we'll see about that.


We'll make a man out of you yet
We will plant brambles in your bed
Just close your eyes and count to ten
This is as good as it will get


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0