Har haft den sjukaste dagen ever!

Jag menar det, det är så sjukt att jag knappt kan tro det själv. Jag misslyckades med ALLT! Med grejer så patetiska att man inte borde kunna misslyckas med dem. Det började med att jag sov hos Sebastian, och skulle få skjuts till min hem-buss. Men Sebbes mor sölade så mycket att jag inte hann med den. Så hon och Sebbe fick skjutsa hem mig från stan istället. Väl hemma upptäckte jag att jag var vrålhungrig och jättesugen på tonfisk och makaroner. Jag hittade ingen tonfisk så jag ba "jag cyklar till ICA och köper tonfisk, det går ju snabbt", bara för att komma på att min cykel stod vid busstoppet flera kilometer därifrån. Men jag ville inte äta nån av den färdigmat vi hade hemma så jag tyckte det skulle vara värt att gå och hämta cykeln först i alla fall, för jag var så hungrig. Så jag gjorde det och cyklade och köpte en Yoggi och två burkar med tonfisk. När jag kom hem och skulle ställa in den ena burken i skafferiet insåg jag att vi hade redan ett helt torn av tonfiskburkar. 6 stycken. Och jag hade missat dem. Det var ju lite jobbigt tyckte jag, men jag fick ju en Yoggi i alla fall så inte helt bortslösat. Så jag tog fram en burk som hade "snabbmakaroner" skrivet över hela locket och kokade dem. Men det var inte snabbmakaroner visade det sig, så jag fick koka dem längre. Och lyckades överkoka dem så att de blev helt oätliga. Fan! tänkte jag och slängde dem och började koka upp nytt vatten. Och så tog jag fram Yoggin som jag druckit lite av på hemvägen och skakade den för att dricka det som var kvar. Bara det att jag hade glömt sätta på locket på den så Yoggin flög ut över hela köket och hela mig. Och jag hade bara underkläder på mig för att det var så varmt så det räckte inte med att bara byta kläder liksom. Så jag satt och åt indränkt i youghurt för att inte maten skulle kallna.



Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Jäklar, vilken jobbig dag! :O

2010-07-11 @ 19:44:31
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0