Erika, Buffy och Batman

Wee, nu sitter jag ensam i ett stort hus och äter fruktsallad. Erika kom hit igår och gjorde den för jag ville inte röra frukten för att inte smitta henne haha. Vi såg på The Dark Knight som var bra den här gången också. Grymt bra film asso! Idag har vi kollat på Buffy the Vampire Slayer och såg avsnittet när de är på en Halloweenfest som fuckar ur. En favorit tror jag! Buffy är så sjukt bra, älskar den serien. Alla karaktärer är helt underbara, och humorn helt bäst. Sen klippte jag lugg på Erika, vilket blev asfint. Hon lämnade mig för ett par timmar sen och nu är det väldigt tomt här. Saknar Sebastian galet mycket också :(


Mina favoritkaraktärer från BtVS, Spike & Giles haha ♥


Postat av: althea

Som en sann Whedonnite kan jag bara hålla, Buffy är underbar <3

2010-07-08 @ 14:57:01
URL: http://rockerland.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0