don't bring your kids to the NOFX show, that's not responsible parenting



Woho, känner mig piggare idag. Vågade mig till och med iväg till stan för att vara moraliskt stöd när Sebastian piercade näsvingen, vilket blev ett ganska långdraget äventyr. Först hade vi bestämt att vi skulle ses på bussterminalen, han, hans mor Cicci och jag, klockan 2, men de dök inte upp. Det visade sig att de inte hade någon bil och Cicci behövde en till ikväll så hon var tvungen att fixa det. Så jag satt förkyld i regnet och frös i en timme innan de kom. Klockan 3 kom vi till piercaren som inte hade någon tid förns 4. Så jag fick hjälp att sätta i en ring i läppen och sen åt vi mackor och väntade. 4 piercade sig Sebastian och det blev awesome. Så himla fint. 16.15 var jag på bussterminalen och väntade på 16.30-bussen. Den kom aldrig. Åkte hem med 5-bussen istället och fick sällskap av Bodil.

Sammanlagt har jag alltså spenderat 2h och 45 minuter idag med att bara sitta och vänta. Kul. Men nu har jag lockat hit Erika att komma och underhålla mig! /end of rant

Postat av: Jessika

damn girlllllllll

2010-07-06 @ 19:20:34
URL: http://boysdontshinesobright.blogspot.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0