"Vi på MeuwCon tycker att det är väldigt viktigt att man äter"


Så, nu är jag hemma och har alltså fått mina presenter! Av mor fick jag ett enormt paket (omslaget med ett blått papper med gulliga djur på) som innehöll en ny kudde omvirad med rosa garn i vilket godis var fastknutet, haha. Den kom i ett fodral och förutom kudden och godiset fanns det energidryck, mer godis, halstabletter, 500:- och en biljett till fantastiska Emilie Autumn på Fryshuset ♥ Av far fick jag ett par konstiga vinterskor, haha. Min första reaktion var wtf, men nu tycker jag de är söta. Det sitter knappar på dem och de påminner mig lite om Coraline, hihi. Av Erika fick jag Broder Daniel Forever och ett penntroll, och av August fick jag After Eight och en väldigt fin målarbok som han och Sebastian målat i. Mycket vackert! Sen har jag fått lite dinero från några släktingar också, bland annat ett par hundralappar ihoprullade i en leksaks-Hemglassbil som jag var tvungen att skruva bort botten på för att komma åt pengarna, ahahaha. Jag gillar finurliga presenter.

Hmm Fish och jag gick och la oss halv åtta imorse. Jag är typ övertrött, men undrar lite hur det ska gå med sömnen nu ikväll, med skola imorn och så. Dock har jag sovmorgon så det löser sig nog... Jag tror förresten att jag ska få min septum gjord i Nyköping istället för på Swahili Bob. Jag blev lite snål ehe, och Bodycount verkar helt ok. PEPP!

För övrigt tipsade Bodil om att Meuwconbiljetter har släppts och dessutom till rabattpris för stunden. Har dock inte lyckats klura ut riktigt hur man ska beställa för alla fälten de tycker man ska fylla i finns inte på Nordea hahaha (fixade så jag kan göra överföringar osv och det kostar hela 6 kr i månden. Huva!). I alla fall, jag langar peppen även om det är ett halvår kvar.

Nu tror jag att jag ska äta bären som blev över från tårtan med lite glass, weee!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0