Leech Jarsssss

HMM jag och Wilda försöker planera hennes resa a mi casa nästa vecka. Hon bor i Göteborg och ska sova här ons-fre eftersom hon ska med mig och Hannah på Emilie Autumn-konserten, men det går inte tåg straight from Gbg till Nyköping, så vi får se hur vi löser det. Förhoppningsvis kan hon ta en superbuss. Men min kamera har gått sönder så jag är lite OMGWTFBBQ hur ska jag kunna föreviga konserten liksom. EHHHH.

Har japanskaprov imorn också, och jag känner mig ungefär lika taggad som en rutten banan och fattar ingenting av det där språket. Angst angst. Ingenting fastnar. Och jag har blivit av med ett par vantar igen. Inte ok.

I alla fall, Sebbfish und moi såg klart på Watchmen (ultimate cut) igår. Haha, man visste knappt vad den handlade om, den handlade typ om allt samtidigt. Lite action, lite tecknat, lite ex-superhjälte-drama-behind-the-scenes... Roschach kändes lite klyschig med Batmanröst och dagboksanteckningar i regnet, men fan han var härlig och cool ändå. Dock var det väldigt distraherande att Dr. Manhattan var naken hela tiden. Fish hjälpte mig bleka och färga håret också, med partey resultat. Elektriskt rosa ♥ Har fått massa fina kommentarer också, weee.

Nu ska jag gå och svälja en rostig gaffel och glömma all ångest.

Florence Valentin - Upp på Sociala, ner på Systemet


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0