Inget fredagsmyyyys

Inget fucking fredagsmys för Sebastian leker med Karl och August, och jag får inte vara med. LEDSEN I ÖGAT.

Idrotten var i alla fall skoj. Vi uppfann en egen bollsport. Det började som volleyboll, men eftersom vi var så jävla dåliga tvingades vi göra reglerna snällare och snällare (ie: 1 studs i golvet -> 2 studsar i golvet -> rotatation och servning på måfå -> bollen får gå under nätet -> använd vilka medel som helst för att få bollen till andra sidan) så slutade det med att vi uppfunnit Estetboll. Vi hade roligt som fan! (Jag hatar sport och är bollrädd, så det säger en hel del)

Och hör och häpna, jag har varit hos frisören igen. Wow. Looks pretty decent imho. Och kamerahuset har fastnat i min kamera av någon outgrundlig och oprovocerad anledning. Wee.

Har spenderat hundra miljoner år på att färdigställa klassens nyhetsbrev för vårt internationella samarbete kallat Comenius projektet. Inget fredagsmys för mig någonstans. Fail fail fail.

Hannah Fury - No man alive

Postat av: Felicia - "Fett cool brud" med humor och personlig stil :D

sv: faan vad synd :( blev sugen på att gå på allihop..... haha har aldrig varit på ett :( så vi får se :) meuwcon verkar mysigare!

2010-01-30 @ 09:55:58
URL: http://lorenzotti.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0